środa, 18 stycznia 2012

Zakupy.

Wczoraj wieczorem pojechałam do cioci do Poznania i dziś wybrałyśmy się na zakupy;)
W Starym Browarze trwają wielkie przeceny naprawdę firmowych ubrań! W H&M wypatrzyłam sobie białe getry.Nie powiem,że nie ale wyglądają super! Do tego w New Yorker  słynny łańcuszek-zegar  no i chustę w  czarne nuty. Są naprawdę świetne. Do tego strasznie podobała mi się dziewczyna,która grała na gitarze to o co tylko ją poprosiłeś. Wrzuciłam 10 zł do kapelusza i poprosiłam o "Wehikuł czasu" grała genialnie;)))
Ale dziś najjjbardziej smakowały mi rogale Marcińskie(poznański przysmak z ciasta półfrancuskiego z nadzieniem z białego maku). Ymmmm pycha! 
Miasto oświetlone wieczorem wygląda pięknie.Sam czar i magia...
Na starówce pełno zakochanych par ale i nie tylko, rodzice z wózkami dziecięcymi też się pojawiają;d
Serdeczne pozdrowienia z poznańskiej starówki!;))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz