poniedziałek, 16 stycznia 2012

Śnieg! ♥


Może pomyślicie,że mam coś z głową ale kocham śnieg! Właśnie dzisiaj około 13 zaczął lekko prószyć;)Aktualnie już go troszkę napadało także sezon na 'przyklejony śnieg do butów'
uważam za otwarty!
Choć urodziłam się w październiku nie lubię tego miesiąca i pory roku z nim związaną.Owszem jest kolorowo ale nie zawsze.Deszcz potrafi czasem wszystko zepsuć... Ale wracając do mojego 'zimolubienia' to ta pora kojarzy mi się z początkami mojego dzieciństwa i feriami spędzonymi u dziadków na wsi.
Zawsze z siostrą siadałyśmy na sanki i dziadek wiózł nas w nieznane... I ta mina babci kiedy z roześmianą buzią i rumianymi od mrozu policzkami wpadałyśmy do kuchni;))) Zresztą warto było bo takiej pysznej  herbatki z sokiem malinowym nie robi nikt inny (nawet mój ukochany Mamcik;) To właśnie od dziadków dostałam swoje pierwsze sanki.Pamiętam jak nie rozstawałam się z nimi na krok. Ale co ja mówię!
Potrafiłam z nimi spać a gdy tylko rano się budziłam biegłam co sił
w nogach na dół,do kuchni i już chciałam jechać.

Tak w dzieciństwie wszystko było takie inne,lepsze.Teraz już nikt nie ciąga mnie na sankach; nie śpię z nimi.Rozumiem,że jestem za ciężka no ale..;) Czasem warto powspominać to daje dużo energii do tego aby z dnia na dzień było śmieszniej,ciekawiej. W końcu nikt nie wie co będzie za 10-15 lat!;D

1 komentarz:

  1. ja uwielbiam zimę i u bardzo się cieszę że u mnie spadł śnieg :)) Uwielbiałam chodzić z moimi siostrami i siostrzenicą na sanki lub rzucać się śnieżkami ! dodaje do obserwowanych .

    OdpowiedzUsuń