sobota, 21 stycznia 2012

Powrót.

Właśnie siedzę w samochodzie i wracam z Poznania.Muszę przyznać,że Poznań to piękne miasto. Jestem tam po raz kolejny i nigdy mi się nie znudzi.Mam kilka zdjęć,które może potem wrzucę...Patrze przez szybę auta i myślę -dokąd tyle ludzi gna na łeb na szyję? Jak wiadomo śnieg ciągle prószy a jezdnia chociaż "sprzątana" przez pługi śnieżne śliska. Prędkość niektórych aut po prostu przeraża. Czy ludzie nie mają wyobraźni? Na zwykłych krajowych drogach pełno krzyży na poboczach. Czy tak trudno uświadomić sobie,jak nieostrożna jazda może się skończyć. Owszem patrole policji pojawiają się tu czy tam. W końcu czas "feriowej gorączki". Ktoś jedzie wypocząć,ktoś wraca...Dzisiaj na pożegnanie od cioci dostałam prezent!Chyba musiała podpatrzyć jak w empiku oglądam książkę "Regulatorzy" ,bo właśnie to ona leży sobie obok  mnie na siedzeniu i czeka na wgłębienie się w  jej trzymająca w napięciu treść. Jaką mam kochaną ciocię nieprawdaż? Właśnie!Przecież ciocia dowiedziała się o moim blogu...Także ciociu dziękuję bardzo za książkę;))))Wiesz jak rozweselić każde rozstanie z Tobą i klimatycznym Poznaniem! A więc około 21 będę w domu...
Siemka!

3 komentarze:

  1. Chciałabym kiedyś odwiedzić Poznań, szczęściara <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie byłam w Poznaniu, ale chciałabym tam pojechać. Masz fajną ciocię, uwielbiam czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poznań to jedno ze wspanialszych miast. Mój Ukochany pochodzi z Poznania i chwała mu za to, bo właśnie jest to jeden z czynników, dzięki którym będę studiować w tym zaczarowanym mieście. :)

    OdpowiedzUsuń