wtorek, 3 stycznia 2012

`Shout,nerves,crying!

Dzisiejszy dzień strasznie nerwowy.Ja nie wiem co się dzieje,czy to stres przed próbnym testem gimnazjalnym czy za częste myśli o upragnionych feriach zimowych...Jedno jest pewne nie może tak być! 
Na wszystkich krzyczę,wytykam to co mi się nadzwyczajnie w świecie nie podoba.
Owszem czasami jestem bardzo chamska.Uważam to za wadę...
Pora z tym walczyć! Dlatego postanowiłam wszystkie złe emocje ulotnić wraz ze stukaniem w klawiaturę.
Wkurza mnie wszystko dookoła i wszyscy.Mama,tato i pies,którzy ciągle czegoś odemnie oczekują.Zrób to tamto siamto..! Sorry bardzo nie mam zamiaru.Nie mam czasu na nic.Zero rozrywki przed egzaminem.I tak lecę na żywioł.Nie zamierzam zarywać nocy bo to i tak tylko próbny test.. Dodatkowo mój bliski kumpel z klasy zarzuca mi zazdrość o jego skromną osobę.Pffff...Może i troszkę ale walczę o swoje.Nie poddam się tak łatwo! Jest zbyt fajny.

+ jutrzejsze korki z matmy i 5 zadań z nimi związanych.

                                                BRAWO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz