poniedziałek, 2 stycznia 2012

Süße Schokolade ;)

Ehh..
Dzisiejszy dzień w szkole całkiem ciekawy.Kartkówka z najważniejszych dat historycznych(80 wydarzeń z czego wybrała tylko 5),sprawdzian z matematyki oraz dyktando z języka polskiego.;\ Zimno,zimno i jeszcze raz zimno.Bo jak to tłumaczy szanowna Pani Dyrektor:"W szkole zimno jest z powodów czysto logistycznych.Nie dostarczono nam materiału do ogrzewania";D A co nas to obchodzi?MY chcemy,żeby było ciepło!Ale mniejsza z tym...
Śniło mi się dzisiaj,że pracuję w produkcji czekolady^^
Niesamowite wrażenie.I do tego wszystkiego miałam fartuch w takie łaty jak krowa z Milki;D
Chodziłam i pakowałam w folię wyrób spożywczy. Dziękuję mamo,że obudziłaś mnie w takim ekscytującym momencie!;) I już,już witał się z krową z milki....
Z sentymentu do tego otóż snu zakupiłam dziś czekoladę firmy Milka w łaty;)

           I   Milka!



Ps:Pozdrawiam jutrzejsze korepetycje z chemii oraz kartkówkę z rodzajów gleb na terenie Polski!;\ 



"Choć powtarzała, iż nowoczesna jest ta waga
to znów wyszło ze wstydem, że czekolada i tak ma na nią haka;)"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz