wtorek, 21 lutego 2012

Wyniki.

No to jak i już Wam wcześniej mówiłam,dziś dostałam do rąk własnych wyniki testów gimnazjalnych.Jestem bardzo z siebie zadowolona,bo poszło w miarę dobrze.Język polski wyszedł świetnie;))34 pkt.\40pkt.
Jestem w  trójce najlepszych .Ponadto za pracę pisemną otrzymałam 10pkt\10pkt. Pani od polskiego wniebowzięta. W końcu jej żmudna praca została doceniona i są pokaźne wyniki. Jeżeli chodzi o inne przedmioty to ponad połowa została przekroczona. Nie ma się czym martwić. To tylko próbne testy. Ale za to 24,25,26 kwiecień to prawdziwy dzień sądu. Oby było dobrze. Co ja mówię? Będzie dobrze. Chociaż? Przyjdzie wiosna,ciepło zrobi się na około i znając życie młodego pokolenia zacznie się olewanie szkoły,nauki. Zawsze tak było,jest i będzie.Poza tym ,w końcu moje starania zostały zauważone i pani Wisławo zwracam te przeprosiny! Polonistce wymowa i wszystko inne spodobało się na 10000 z + więc na konkursie będzie się działo! Napiszę już po...Może uda się coś zdobyć? Nie,nie,nie na razie o tym nie myślę !Przyjdzie pora i czas to będziemy myśleć. No to pozostaje mi życzyć ludzikom zapału i energii.!;)))))

2 komentarze: