sobota, 31 grudnia 2011

Sylwester!

 Za 14 godzin powitamy NOWY 2012 ROK.!
To właśnie dzisiaj czas na podsumowanie.A co z tego wynika? Hmm.. w tym roku wiele czasu spędziłam na nauce.Korepetycje,zajęcia dodatkowe...Myślę,że już troszeczkę ustabilizowały się moje emocje i odczucia. Wiem co jest dobre a co złe.Spotkałam mnóstwo cudownych ludzi,którzy ubarwili moje życie jak motyle.To dzięki nim przełamałam swoje bariery i dałam upust zwariowanym wyczynom.Bardzo Wam za to dziękuję.!
Dziś czas wielkich imprez..
Ja osobiście spędzam Sylwestra na domówce.Poświęcam czas swojemu wizerunkowi.W końcu czas zaszaleć!;)

ŻYCZĘ WAM:                                                                                   
duuuuuuużo miłości,
fajnego chłopaka\dziewczyny ,
dobrych wyników w nauce,zdania jak najlepiej testów gimnazjalnych czy matury
oraz szampańskiej zabawy do białego rana.
Bawcie się jak najlepiej i pamiętajcie,że zabawa jest tylko wtedy kiedy wszyscy są uśmiechnięci a nie kiedy jedno z nich płacze.;)



PS:Pamiętajcie o swoich pupilach ,w końcu strzał petard może je mocno przestraszyć!
                                                      

1 komentarz:

  1. Anonimowy14:27:00

    Super artykuł i jeszcze ta szata graficzna mmm...

    zapraszam do mnie :

    http://akcjaa.blogspot.com/

    mam nadzieję że zostniesz moim stałym gościem

    u mnie coś innego blog pisany przez chłopaka;)

    OdpowiedzUsuń