czwartek, 29 grudnia 2011

Pierwszy wpis ..♥

Witam wszystkich!;)
Jest to mój pierwszy blog więc bądźcie wyrozumiali.Gdy nauczyłam się w końcu samodzielnie pisać i rozumieć pojęcie PAMIĘTNIK,rozpoczęłam swoją przygodę z małym,kolorowym zeszycikiem w kratkę.Opisywałam w nim wszystko to co nie byłam w stanie powiedzieć mamie lub przyjaciołom.Ale ostatnio odważyłam się i pokazałam im swój pamiętnik prowadzony od 3 klasy podstawówki.Domyślacie się,że zapewne były tam mało znaczące sprawy jak na ten wiek( pierwsze miłości,kłótnie i dłuuugie nieodzywanie się do koleżanki) jakaż to była tragedia... To właśnie dzięki moim zwariowanym koleżankom odstawiłam ręczne pisadło i przesiadłam się na klawiaturę.;) Na tym blogu znajdziecie zapiski z mojego codziennego życia oraz to co "toczy" w mojej głowie bitwy.
Życzę miłego czytania!

[...] jaki sens miałoby pisanie, gdyby nie stała za nim wola prawdy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz